Overslaan en naar de inhoud gaan

Reactiemogelijkheid op nieuwsberichten Google

Google experimenteert in de VS met een journalistieke toevoeging aan nieuwsberichten. De populaire zoekmachine geeft personen of…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze reactiemogelijkheid is vanaf deze week beschikbaar voor in de Verenigde Staten. Personen die onderwerp zijn van het nieuws of woordvoerders kunnen zo hun kant van de zaak toelichten en eventueel dingen rechtzetten. Een van zo’n commentaar op het nieuws verschijnt bij het zoekresultaat over een onderzoek naar reclame voor het voedsel van McDonald’s. Daaraan zijn zowel reacties toegevoegd van Walt Riker van McDonald's Corporate Communications als van een professor die waarschuwt tegen junkfoodadvertenties voor kinderen.

related partner content for mobile comes here

Een redactie van Google onderzoekt de per e-mail binnengekomen reacties op authenticiteit. Een medewerker van de zoekmachine controleert de herkomst van e-mails en per telefoon. Als Google zeker is van de authenticiteit van de reactie, dan kan die op de pagina van Google News bij de opsomming van url’s vermeld worden. (Planet Multimedia)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in