NUV in Infofilter
Het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) heeft zich aangesloten bij Infofilter, de digitale ‘sticker’ tegen ongewenste reclame.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Consumenten kunnen zich eenmalig bij Infofilter aanmelden, waarna aangesloten bedrijven stoppen met ongevraagde reclame, commerciële aanbiedingen of onaangekondigd telefonisch marktonderzoek.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens Infofilter hebben bijna 2 miljoen consumenten zich aangemeld en groeit dat aantal wekelijks met 12.000.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe duizend bij Infofilter aangesloten bedrijven zouden samen goed zijn voor 95 procent van de dm-activiteiten in Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid