BNR presenteert de Adformatie Reclamemuziek top-3
Het item duurt acht minuten en begint om 11.40 uur. Tijdens de uitzending zijn de hoogste drie noteringen in de Reclamemuziek Top-20 te horen. Vaste studiogast Bas Welling (Wefilm) voorziet de muziek en commercials van deskundig commentaar.
De Reclamemuziek Top-20 werd op 28 december hier bekend gemaakt, De top-3 bestaat uit: ‘Unconditional love’ van Ford, gecomponeerd door Niels den Otter en Guido Maat (3), To build a home’, gespeeld door het Cinematic Orchestra voor de kerstcommercial van Plus (2), en 'Maestro' van McDonalds, gecomponeerd door Darre van Dijk (TBWA\Neboko) en Guido Dieteren.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaHet item begint met een kort fragment 'Work', de winnaar van vorig jaar (Youngcapital, compositie Big2).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid