BNR presenteert de Adformatie Reclamemuziek top-3


Het item duurt acht minuten en begint om 11.40 uur. Tijdens de uitzending zijn de hoogste drie noteringen in de Reclamemuziek Top-20 te horen. Vaste studiogast Bas Welling (Wefilm) voorziet de muziek en commercials van deskundig commentaar.
De Reclamemuziek Top-20 werd op 28 december hier bekend gemaakt, De top-3 bestaat uit: ‘Unconditional love’ van Ford, gecomponeerd door Niels den Otter en Guido Maat (3), To build a home’, gespeeld door het Cinematic Orchestra voor de kerstcommercial van Plus (2), en 'Maestro' van McDonalds, gecomponeerd door Darre van Dijk (TBWA\Neboko) en Guido Dieteren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoHet item begint met een kort fragment 'Work', de winnaar van vorig jaar (Youngcapital, compositie Big2).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid