Overslaan en naar de inhoud gaan

LOI vult 'Groei Door' aan met 'Waar sta jij?'

Echte mensen die hun eigen verhaal vertellen over de carrièrestappen die ze maakten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De timing is logisch, aan het begin van een nieuw jaar stellen veel mensen nieuwe doelen voor zichzelf. Daar speelt LOI op in met een nieuwe campagne met de bekende pay-off 'Groei Door'. Aan die pay-off is wel een vraag toegevoegd: 'Waar sta jij?' (bureau: N=5).

related partner content for mobile comes here

Gevoelige piano
Van een radicale omslag in de merkpresentatie is met de nieuwe campagne geen sprake, want het onderwerp 'een leven lang leren', dat in het campagnethema 'Groei Door' (vanaf 2015) prominent aan de orde wordt gesteld, komt op enige wijze terug in de films die onder de nieuwe 'sub-pay-off' zijn opgenomen. Maar in de nieuwe campagne staat het persoonlijke verhaal wel meer centraal. De gevoelige reclame-piano doet de rest.

Naast een viertal tv-commercials (zie hieronder), liet LOI veertig kortere video’s met oud LOI-studenten maken die hun eigen verhaal vertelden. De bedoeling is dat dit 'video-content ecosysteem' LOI de mogelijkheid geeft om voortbouwend op het bereik van de tv-campagne nauwer te targetten met voor de ontvanger relevante boodschappen. Een radiocampagne maakt onderdeel uit van de strategie.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in