Overslaan en naar de inhoud gaan

Dropmerk Klene verandert van verpakkingsdesign-bureau

Na een pitch heeft Klene gekozen voor Millford.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dropmerk Klene, onderdeel van suikerwerkenfabrikant Perfetti Van Melle, werkt samen met  brand identity bureau Millford. Aan de keuze voor het bureau ging een pitch vooraf. De bedoeling is volgens Luuk Olde Hengel, senior brand manager Candy BLX, dat Millford het merk Klene naar 'the next level' brengt op het gebied van positionering en verpakkingsdesign.

related partner content for mobile comes here

Krakers
Tot nu toe was Sogood verantwoordelijk voor het ontwerpen van de dropverpakkingen. Afgelopen zomer ontwikkelde het nog een verpakking voor Klene Krakers, een - toen - nieuwe serie dropjes met een krakend laagje. Sogood bedacht ook de naam voor het nieuwe dropje.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in