BBC registreert bestedingen teletekst


De registratie van teletekst maakt vergelijking met andere mediumtypen mogelijk. BBC werkt samen met IP Interactief (RTL4, RTL5 en Yorin), SBS Text (SBS6, Net5 en Veronica) en MaXe (MTV, TMF en Nickelodeon). De Ster (Nederland 1, 2 en 3) ontbreekt, omdat niet geadverteerd kan worden op de teletekstpagina’s van de publieke omroep.
’Hoewel het een relatief klein mediumtype is, nemen grote en bekende adverteerders als de Staatloterij, Center Parcs, D-Reizen en Peter Langhout teletekst wel degelijk op in hun mediamix. Die bestedingen zijn door de registratie nu ook inzichtelijk’, licht Berry Punt van BBC toe.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEr zijn nog geen cijfers bekend over bestedingen op teletekst, omdat de registratie net is gestart.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid