"Making more possible” merkregel ABN Amro
ABN Amro komt met een nieuwe wereldwijde merkregel. Internationaal wordt dat ‘Making more possible’, in Nederland ‘Meer…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De bank noemt de keuze voor een enkele merkregel ‘een logische stap in een proces dat al in 1998 begon’. Toen kwam ABN Amro met vier kernwaarden: Integriteit, Teamwork, Respect en Professionaliteit. In 2000 werd in de ‘brand experience’ uitgelegd waar het merk voor staat en een jaar later werden de business principles zowel extern als intern bekendgemaakt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Inmiddels loopt in Nederland al een nieuwe campagne. Onder meer een commercial, waarbij we de stem van Peer Mascini herkennen. De campagne werd gemaakt door het ABN Amro-bureau PPGH JWT.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid