Overslaan en naar de inhoud gaan

"Making more possible” merkregel ABN Amro

ABN Amro komt met een nieuwe wereldwijde merkregel. Internationaal wordt dat ‘Making more possible’, in Nederland ‘Meer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bank noemt de keuze voor een enkele merkregel ‘een logische stap in een proces dat al in 1998 begon’. Toen kwam ABN Amro met vier kernwaarden: Integriteit, Teamwork, Respect en Professionaliteit. In 2000 werd in de ‘brand experience’ uitgelegd waar het merk voor staat en een jaar later werden de business principles zowel extern als intern bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

Inmiddels loopt in Nederland al een nieuwe campagne. Onder meer een commercial, waarbij we de stem van Peer Mascini herkennen. De campagne werd gemaakt door het ABN Amro-bureau PPGH JWT.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in