Overslaan en naar de inhoud gaan

Bedrijven slordig in beantwoording e-mail

Veel bedrijven reageren traag of helemaal niet op e-mails die via hun eigen internetpagina's binnenkomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In 2004 werd 43 procent van deze digitale brieven niet beantwoord. Dat blijkt uit onderzoek dat het Haagse marktonderzoeksbureau Morph dinsdag publiceerde.

related partner content for mobile comes here

De onderzoekers schreven 98 organisaties aan, waaronder grote concerns als Shell, Unilever, KLM, TPG, Vodafone en Center Parcs.
Ze stuurden elk daarvan vijf verschillende mailtjes, waaronder één klachtenbrief. Slechts een op de vijf organisaties beantwoordde alle mailtjes. Bijna een derde reageerde helemaal niet op het mailtje met de klacht. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in