Overslaan en naar de inhoud gaan

RDW kiest Redurban

De RDW heeft voor Redurban gekozen om de communicatiecampagne te ontwikkelen voor het verplichte kenteken van bromfietsen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan de keuze ging een competitie vooraf waaraan drie bureaus meededen. ‘De voorstellen voor de strategie en de creatieve uitwerking van Redurban sloten het beste aan bij de RDW. De keuze voor Redurban was dan ook unaniem’, meldt Koen Peeters, communicatieadviseur bij de RDW.

related partner content for mobile comes here

Vanaf 1 november 2006 moeten alle bromfietsen in Nederland een eigen kentekenbewijs en kentekenplaat hebben. Vanaf september 2005 kunnen de eigenaren het nieuwe kenteken al aanvragen. Redurban ontwikkelt hiervoor een geïntegreerde multimediale campagne.
Voor de pr-werkzaamheden heeft Redurban een samenwerking gezocht met Bijl, partners in public relations & voorlichting uit Capelle a/d IJssel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in