RDW kiest Redurban
De RDW heeft voor Redurban gekozen om de communicatiecampagne te ontwikkelen voor het verplichte kenteken van bromfietsen.
Aan de keuze ging een competitie vooraf waaraan drie bureaus meededen. ‘De voorstellen voor de strategie en de creatieve uitwerking van Redurban sloten het beste aan bij de RDW. De keuze voor Redurban was dan ook unaniem’, meldt Koen Peeters, communicatieadviseur bij de RDW.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vanaf 1 november 2006 moeten alle bromfietsen in Nederland een eigen kentekenbewijs en kentekenplaat hebben. Vanaf september 2005 kunnen de eigenaren het nieuwe kenteken al aanvragen. Redurban ontwikkelt hiervoor een geïntegreerde multimediale campagne.
Voor de pr-werkzaamheden heeft Redurban een samenwerking gezocht met Bijl, partners in public relations & voorlichting uit Capelle a/d IJssel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid