Overslaan en naar de inhoud gaan

Tien nieuwe titels strijden om “Publieksprijs

TVFilm, Linda., Quest, Esta, Nu. De tijd van je leven, Pulse, CosmoGirl, Campinglife, NEW en Happinez strijden om ‘de Publieksprijs’,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat is gisteren in een speciaal ingerichte Bruna-winkel in Nieuwegein bekend gemaakt. De consument kan via een speciale stemsite op het tijdschrift kiezen dat hij in 2004 de beste lancering vond. De winnaar van deze verkiezing wordt op 9 maart bekendgemaakt. De officiële uitreiking van ‘de Publieksprijs’ is tijdens een feestelijke avond op 14 maart.

related partner content for mobile comes here

Deze avond is de voorbode van ‘de Week van het Tijdschrift’, die van woensdag 23 maart tot en met zondag 3 april in alle 400 Bruna-winkels wordt gehouden.

De winnaar van ‘de Publieksprijs’ krijgt tijdens ‘de Week van het Tijdschrift’ extra aandacht. In een speciale tijdschriftendisplay die in alle Bruna-winkels staat, heeft de winnaar een dubbelpositie. Ook de Mercur-winaars liggen in deze display.

‘De Publieksprijs’ en ‘de Week van het Tijdschrift’ zijn een initiatief van Aldipress en Bruna. Het initiatief is vorig jaar genomen toen bleek dat er naast de bestaande vakprijs Mercur ‘Lancering van het Jaar’ behoefte was aan een consumentenprijs voor nieuwe tijdschriften. Voor de selectie van de tien nominaties zijn dezelfde criteria gebruikt als voor de shortlist van de Mercur

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in