Overslaan en naar de inhoud gaan

Amber Eekhout (Big Green Egg): 'Ik heb deze zomer twee thrillers uitgelezen'

MOOIWEERMARKETEER | Eekhout, net terug van vakantie, is alweer drukdoende met de marketingplannen voor 2025.
eekhout
In de zomer is het vaak 'wok-woensdag' in huize Eekhout. 'Ideaal als je weinig tijd hebt en toch gezond wil eten.'
eekhout
In de zomer is het vaak 'wok-woensdag' in huize Eekhout. 'Ideaal als je weinig tijd hebt en toch gezond wil eten.'

Als we Amber Eekhout, marketingmanager van Big Green Egg, spreken is ze net terug van een campervakantie in Frankrijk. 'Uiteraard was mijn Big Green Egg MiniMax mee waarop we heerlijk gekookt hebben.' Maar daar houdt het feest niet mee op: het barbecuemerk viert dit jaar namelijk z'n vijftigjarig jubileum. 'Dat doen we met onze consumenten, distributeurs en dealers door verschillende promoties op de winkelvloer, outdoorcampagnes en events. Verder ben ik druk bezig met de marketingplannen voor het nieuwe jaar. Dat moet in oktober afgerond zijn om voldoende tijd te hebben om het in verschillende Europese landen uit te rollen.'

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in