Overslaan en naar de inhoud gaan

50 Golden Brands

Ter gelegenhed van zijn 50-jarig bestaan ontwikkelde de Britse marketingbranche-organisatie Marketing Society de lijst ‘50 Golden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ter gelegenhed van zijn 50-jarig bestaan ontwikkelde de Britse marketingbranche-organisatie Marketing Society de lijst .

related partner content for mobile comes here

Per jaar is gekozen voor een merk dat dat jaar de meeste invloed had. Zo staat Barbie voor 1959, Coca Cola voor 1971, gaat 1985 naar Microsoft, 1998 naar Google, is 2004 voor Dove ern heeft O2 de meeste invloed in 2007. 2008 staat nog open.

Daar hoef je het als marketeer natuurlijk niet mee eens te zijn. De lijst is open voor discussie, dus mag iedereen op de site van de Marketing Society alternatieven aandragen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in