Cannes Lions: Uniqlock/Halo winnaars Titanium&Integrated


In totaal werden slechts 6 cases bekroond door de jury onder leiding van Mark Tutssel (Leo Burnett).
Titanium
'Million' van Droga5 voor 'New York City department of education'
'Black boy wanting water' van Mortierbrigade voor Studio Brussel
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Integrated
'Whopper freakout' van Crispin Porter + Bogusky voor Burger King
'Lead india' van JWT India voor Times of India
Alle cases kregen eerder in de week al een Grand Prix of goud in een andere categorie. De week in Cannes stond dan ook in het teken van de vervagende lijnen tussen de categorien. Tutssel: 'Dat wordt alleen maar meer. Er zal een moment komen dat alle ideeen bij elkaar komen.Ons doel was simpel: het meest verfrissende werk te vinden dat inspireert. Het vak draait om opleiden en inspireren. Het werk dat we bekronen rekt de lijnen op, het is ons kompas voor de toekomst.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid