Overslaan en naar de inhoud gaan

Genoeg internal branding bij SP?

Jan Marijnissen stapt op. Het boegbeeld van de Socialistische Partij geeft het stokje over. Wat zal er gebeuren met de partij met het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jan Marijnissen . Het boegbeeld van de Socialistische Partij geeft het stokje over. Wat zal er gebeuren met de partij met het wegvallen van deze beeldbepalende figuur?

related partner content for mobile comes here

Blijkt de organisatie nog teveel te hangen aan zijn leiderschap. Of hebben ze tijdig aan internal branding gedaan?

SP is een schoolvoorbeeld van Internal Branding. Jan Marijnissen is / was 'slechts' de belichaming van wat de partij altijd al geweest is: drive van onderop.

Mensen (in de PvdA) die de SP verweten te hangen op hun leider, kennen de SP niet. Juist, als bij geen andere politieke partij, is 'het merk' verankerd in het denken en doen van actieve leden in buurten en wijken.

Het verterk van Marijnissen gaat dit misschien aan het grote publiek nu aantonen. In die zin is het een geweldige kans voor de partij om naar een volgende fase te groeien. Kierzersbetrokkenheid pur san.Het moment van de waarheid is voor de SP aangebroken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in