Genoeg internal branding bij SP?
Jan Marijnissen stapt op. Het boegbeeld van de Socialistische Partij geeft het stokje over. Wat zal er gebeuren met de partij met het wegvallen van deze beeldbepalende figuur?
Blijkt de organisatie nog teveel te hangen aan zijn leiderschap. Of hebben ze tijdig aan internal branding gedaan?
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaSP is een schoolvoorbeeld van Internal Branding. Jan Marijnissen is / was 'slechts' de belichaming van wat de partij altijd al geweest is: drive van onderop.
Mensen (in de PvdA) die de SP verweten te hangen op hun leider, kennen de SP niet. Juist, als bij geen andere politieke partij, is 'het merk' verankerd in het denken en doen van actieve leden in buurten en wijken.
Het verterk van Marijnissen gaat dit misschien aan het grote publiek nu aantonen. In die zin is het een geweldige kans voor de partij om naar een volgende fase te groeien. Kierzersbetrokkenheid pur san.Het moment van de waarheid is voor de SP aangebroken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid