Overslaan en naar de inhoud gaan

AH wederom succesvol en voorraad Welpies bijna op

Distrifood meldde vanmorgen dat de Welpies actie van Albert Heijn het beste scoort bij de Nederlandse consument.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit een maandag gepubliceerd onderzoek van Q & A Research & Consultancy onder 2200 respondenten, blijkt dat Welpie van Albert Heijn voor een derde deel van de Nederlanders de meest favoriete winkelactie is tijdens het EK voetbal.

related partner content for mobile comes here

Op tv scoort Welpie ook goed; bijna een kwart vindt het Welpie-spotje de leukste reclame. In totaal heeft Albert Heijn naar eigen zeggen 24 miljoen Welpies in de kleuren rood, wit, blauw en oranje op voorraad. De gadgets worden gratis uitgedeeld bij elke vijftien euro aan boodschappen.

Hetzelfde artikel meldt dat de bodem van de Welpies put bijna in zicht is. In vergelijking met de Wuppie actie van twee jaar terug heeft de kruidenier voor deze actie 60% meer Welpies ingeslagen. Maar door de grote successen van het Nederlands elftal dreigt er wederom een vroegtijdig tekort aan gimmicks te ontstaan.

Je zou je natuurlijk ook kunnen afvragen of het gewoon een slimme marketing truc van Albert Heijn is.

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in