Overslaan en naar de inhoud gaan

SBS en Story Lab brengen Ninja Warrior naar Nederland

Volgens Story Lab is het de eerste keer dat een bureau investeert in een tv programma en verkoopt aan een zender.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ninja Warrior NL is gebaseerd op het Japanse format Sasuke en is een internationaal succesformule gebleken. In deze show proberen getalenteerde, fitte deelnemers een parcours met obstakels zo snel mogelijk af te leggen. Het obstakelparcours is zo zwaar dat wereldwijd nog maar tien mensen ooit het einde hebben gehaald  en zich Ninja Warrior mogen noemen.

related partner content for mobile comes here

Volgens Erik de Winter, head of The Story Lab, is Ninja Warrior een voorbeeld van premium entertainment en 'een eerste aanzet naar innovatieve content strategieën en partnerships waar we met The Story Lab aan werken'.

Het programma wordt geproduceerd door Talpa en  in Nederland gepresenteerd door Kim-lian van der Meij en Dennis van der Geest. De eerste uitzending staat gepland op donderdag 9 maart. Andere landen die Nina Warrior uitzenden, zijn Amerika, Zweden, Denemarken, Engeland en Japan, Vietnam, Duitsland en Frankrijk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in