Telegraaf komt met verkiezingscampagne
De krant maakt een vervolg op campagne 'Altijd vanuit het hart', speciaal voor de verkiezingen.


De commercial toont in 30 seconden waar het merk De Telegraaf voor staat en haakt daarbij aan op de landelijke verkiezingen
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De commercial is een vervolg op de in november vorig jaar begonnen campagne 'Altijd vanuit het hart'. Naast tv zet De Telegraaf online, billboards, abri’s en diverse advertenties in de eiegn krant en andere TMG-merken in.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press Photo
Credits Bureau: Etcetera Creatie: Michiel Otting, Maarten Reynen Directeur Client Services: Dick van der Lecq Strategie: Olaf Arkauer RTV: Michael Nap. Moniek van de Rijt Edit offline: Wieke Wagemans, Teun van den Elzen, Jasper van de Pol Edit online: Pixmix Grading: Cuts & Color Muziek: Talents for Brands Geluid: Soundcircus
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid