Overslaan en naar de inhoud gaan

Abovo Media doet mediastrategie Halfords

Het mediabureau werkt aan een lokale aanpak voor de communicatie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Als eerste stap in de vernieuwde mediastrategie gaat de specialist in auto- en fietsaccessoires de door Abovo ontwikkelde doelgroepsegmentering toepassen voor de folderverspreiding. Het Hoornse mediabureau verzorgt bovendien de creatie en regelt het printwerk. 

related partner content for mobile comes here

Salesdirector Mouringh den Dunnen namens Abovo: ‘Halfords wil zijn 51 filialen zo goed mogelijk bedienen. Dat vraagt om een lokale aanpak voor de communicatie. Het verspreiden van folders werkt nog steeds prima, als je maar zorgt voor zo min mogelijk waste. Wij kijken daarom niet naar het postcodegebied, maar naar de opbouw van de wijken waar verspreid moet worden. Deze aanpak vereist wat meer onderzoek vooraf, maar de resultaten zijn verbazingwekkend goed.’

Centrale aanpak lokale marketing
Den Dunnen meent dat een landelijke aansturing van lokale marketing nog vele mogelijkheden biedt. ‘Daarom adviseren wij Halfords ook op het gebied van marketing via sociale media, toegespitst op de sociale en demografische verhoudingen binnen de doelgroepen van de franchisenemers. Niet iedere franchiser is even bekwaam in online marketing, dus wij bieden graag de mogelijkheid om hier een steentje aan bij te dragen.’

Marketingmanager Sebastiaan van Breemen: ‘Bij de eerste oriënterende gesprekken kwam Abovo al gelijk met enkele eyeopeners. We hadden direct het gevoel dat een samenwerking tot mooie marketingresultaten zou leiden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in