Overslaan en naar de inhoud gaan

Confronterende Schotse campagne wijst op belang uitstrijkjes

‘Stop fannying around’, klinkt het in de commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De campagne is ontstaan door een samenwerking tussen NHS Health Scotland en de Schotse overheid. De campagne is geproduceerd door MTP met postproductie van Absolute. Schotse vrouwen tussen de 25 en 35 worden aangemoedigd om te stoppen met ‘fannying around’ en zich te laten onderzoeken in verband met baarmoederhalskanker. De schaamte die heerst onder Schotse vrouwen voor uitstrijkjes moet met deze campagne worden weggenomen.

related partner content for mobile comes here

In de video is een bloem te zien die op de vulva van een vrouw lijkt. De voiceover confronteert de kijker met het gegeven dat wekelijks in Schotland bij zes vrouwen baarmoederhalskanker wordt geconstateerd. Vandaar dat vrouwen zich hiervoor moeten laten onderzoeken en uitnodigingen voor deze onderzoeken niet moeten afslaan. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in