Overslaan en naar de inhoud gaan

Aart Lensink allereerste gasthoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing

Lensink werkte mee aan het thema contentmarketing.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Lensink, mede-oprichter en directeur van communicatiebureau LVB Networks, schreef al meerdere boeken over dit onderwerp.  Onlangs kwam de tweede druk uit van zijn boek .

related partner content for mobile comes here

Samen met de redactie werkte hij afgelopen maand enthousiast mee om het thema in te vullen.

Lensink: ‘In deze special van Tijdschrift voor Marketing komen actuele kwesties omtrent contentmarketing aan bod. Je kunt over het onderwerp heel goed twisten. Een van de leukste discussies van dit moment, die uitgebreid in het blad aan bod komt,  gaat dan ook over de vraag of campagnecontent wel of niet bestaat. Of zelfs mag bestaan.’

Lensink versus Hospes
In het nummer verdedigt Aart de stelling dat je met contentmarketing ook voor de korte termijn kunt gaan, en daarvoor campagnetechnieken in kunt zetten. Hij vindt purist Cor Hospes tegenover zich, die stelt dat contentmarketing pas werkt als je investeert in de lange termijn.

Andere onderwerpen die voorbijkomen: Een interview met Debbie Wester (content queen bij Ikea), wat kunnen marketeers met chatbots? Veel cases. En: Wat kost een contentmarketingcampagne eigenlijk?  Daarnaast interviews met Bart Kuppens (over de digitale transformatie bij Unilever) en Erwin Dito (McDonalds).

Elsbeth Eilander, adjunct-hoofdredacteur Adfo Groep en chef Tijdschrift voor Marketing: ‘Het is de eerste keer dat Tijdschrift voor Marketing met een gasthoofdredacteur werkt en dat is ons goed bevallen. Andere thema’s die dit jaar nog voorbij zullen komen, zijn onder andere leiderschap, digital transformation, de juiste marketingcompetenties, en brand purpose.’

Uiteraard vind je op Marketingonline.nl de komende maand heel veel relevante content over dit onderwerp terug.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in