Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne voor de krant is altijd actueel in ‘niet iedereen leest het FD’

Elke dag een nieuw statement op social media en in buitenreclame
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de nieuwe campagne maakt het Financieel Dagblad gebruik van de laatste ‘eigen’ nieuwsfeiten. Nieuws dat je alleen bij het FD kunt vinden, komt terug in buitenreclame en in berichten op sociale media. De campagne heet ‘niet iedereen leest het FD’ en is gemaakt door bureau Fitzroy.

related partner content for mobile comes here

Realtime

Jur Baart van Fitzroy noemt het ‘realtime advertising’. Hij legt uit: ‘We pluggen iedere dag een uiting via de social media en digitale outdoor gebaseerd op het laatste nieuws. Dat kunnen we doen door nauw samen te werken met de redacteuren. Samen willen we à la minute prikkelende uitingen ontwikkelen waarbij we onderstrepen dat als je het FD niet leest, je geen voorsprong hebt.’

Niet iedereen weet

De merkessentie van het FD is namelijk ‘professionals dagelijks op voorsprong zetten’. Met ‘Iedereen weet / Niet iedereen weet’ geeft het merk daar invulling aan.

Fitzroy en het FD communiceren iedere dag een nieuw statement met daaraan gekoppeld een voor iedereen gratis te lezen artikel. Zo ziet zo'n artikel eruit:

En dit is hoe het wordt weergegeven in buitenreclame:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in