Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de wapenfeiten van Heineken's Bram Westenbrink

De directeur marketing zat nog geen vier jaar op zijn positie, maar drukte wel zijn stempel op de business.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Per 20 maart is David Lette (40) tot directeur marketing van Heineken Nederland. Daarmee volgt hij Bram Westenbrink (40) op, die een grote loopbaanstap neemt door de positie van directeur marketing Heineken Brazilië te aanvaarden. (De biermarkt in Brazilië is in volume ongeveer veertien keer zo groot als in Nederland. Onlangs nam Heineken de Braziliaanse activiteiten van de Japanse bierbrouwer Kirin over voor omgerekend 664 miljoen euro.) Heineken spreekt dan ook van een ‘uitdaging’ voor Westenbrink. Heineken: 'In één van de grootste (nummer 3, red.), maar ook meest concurrerende biermarkten ter wereld, wordt hij verantwoordelijk voor het managen van het merkenportfolio met internationale merken als Heineken, Amstel, Sol, Dos Equis en Desperados en nationale heroes als Kaiser en Bavaria.'

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in