Overslaan en naar de inhoud gaan

Snap Inc, Google en Microsoft spreken tijdens Advertising Week Europe

Het festival vindt plaats van 20 t/m 24 maart in Londen
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Advertising Week Europe maakt het programma voor 2017 bekend. Het marketing-, media- en techonologiefetival vindt van 20 t/m 24 maart voor de vijfde keer plaats in Londen. Burgemeester Sadiq Khan opent het festival met een verhaal over zijn -campagne en zijn ambitie om Londen de creatieve hoofdstad van Europa te maken.

related partner content for mobile comes here

'Veel sprekers en gasten komen uit het Verenigd Koninkrijk, maar we hebben dit jaar extra ons best gedaan om ook de rest van Europa te betrekken', vertelt festivaldirecteur Rebecca Eaves. 'We hebben diverse bijeenkomsten georganiseerd in heel Europa en daar de belangrijkste inzichten uit gebruikt.'

Hoogtepunten van het programma:

  • Nicola Mendelsohn (Facebook) in gesprek met Carolyn Fairbairn (CBI) en Riccardo Zacconi (King) over de toekomst van de Britse creatieve industrie
  • Claire Valoti (Snap. Inc) en Farrah Storr (Cosmopolitan) over vrouwen in tech
  • Matt Brittin (Google) & Keith Weed (Unilever)
  • Nigel Morris (CEO Dentsu Aegis Network) & Alex Baldock (Shop Direct)
  • Grad Conn (Microsoft) over de veranderende rol van de CMO
  • Jamie Oliver (chef en media-eigenaar) verzorgt het diner

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in