Overslaan en naar de inhoud gaan

NykampNyboer zelfstandig verder

Marc Cloosterman, Laurens Hoekstra en René Kroeze hebben het 49 pct-belang van investeringsmaatschappij Friesland Bank Participations…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee is NykampNyboer volledig in eigendom van de huidige directie. In de jaren na de management buy out in 2005 heeft NykampNyboer zijn marktpositie verder versterkt. Na een aantal jaren te hebben samengewerkt, zijn gesprekken gevoerd met FBP. Als resultaat hiervan heeft het management nu het belang van FBP overgenomen.

related partner content for mobile comes here

Om beter te voldoen aan de behoefte van internationale organisaties heeft NykampNyboer in 2006 de VIM Group opgericht, een wereldwijde groep van organisaties gespecialiseerd in rebranding-vraagstukken. Onder dit label wordt inmiddels gewerkt met ruim 200 mensen in zeven landen. De strategie is gericht op versterking van de internationale positie de komende jaren door het doen van overnames.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in