Overslaan en naar de inhoud gaan

Buitelaar neemt taken over van Van Heukelom

Sanoma Media krijgt geen nieuwe directeur Digital Publishing. Michiel Buitelaar neemt het grootste deel van de taken over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vacature was ontstaan door het vertrek van Joris van Heukelom, die deze functie de afgelopen drie jaar vervulde en aan de slag te gaan als partner bij het bedrijf Makerstreet.

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe constructie zullen de taken van Van Heukelom over het bestaande management team worden verdeeld. Voor het grootste deel gaat Michiel Buitelaar de digitale activiteiten aansturen. Zijn internationale functie van chief Digital Media heeft hij hiervoor overigens ingeleverd. Buitelaar is coo Digital Media en lid van het management team van Sanoma Media. Daarnaast zullen de directieleden Sander ten Dam (Performance Based) en Eric Ariëns (Content Publishing) enkele taken voor hun rekening nemen.

De nieuwe organisatiestructuur is inmiddels ingevoerd. Buitelaar: ‘Na het bekend worden van het vertrek van Joris ben ik door diverse mensen benaderd. Maar al voordat het nieuws publiek werd, hebben we besloten dat we die laag niet zouden vervangen.

‘We betreuren het vertrek van Joris en we zullen zijn persoonlijke kwaliteiten missen, maar we hebben besloten om het op deze manier te gaan doen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in