Overslaan en naar de inhoud gaan

Martin Cornelissen creative director Publicis

Hij volgt Marcel Hartog op, die vorige maand overstapte naar JWT Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is gisteren intern bekend gemaakt.

related partner content for mobile comes here

was van oktober 2009 tot juli 2014 creative director bij FHV BBDO en vestigde zich vervolgens freelance onder de naam Büro von Münchhausen.

Marcel Hartog was de afgelopen acht jaar executive creative director van Publicis. Over zijn zei Arjan Kapteijns, ceo Publicis Groep Nederland vorige maand tegen Adformatie:  ‘Acht jaar is een hele mooie periode en Marcel heeft in die acht jaar met zijn teams Publicis creatief op de kaart gezet en fantastisch mooi werk voor onze opdrachtgevers kunnen en mogen maken. Hij laat dan ook een sterke creatieve vloer achter. Daar danken we hem van harte voor. Tegelijkertijd kijken we ook vooruit en zien in deze ontwikkeling een extra kans om een nieuwe en sterke impuls te geven aan onze visie waarin creativiteit, technologie en data nauw verweven zijn.’

Kapteijns kent Martin Cornelissen al jaren. &;Martin is niet alleen een van de beste creatieven van Nederland maar zeker ook een van de leukste. Hij heeft een tomeloze energie en brengt een schat aan ervaring mee. Martin was meteen super enthousiast toen we hem vertelden over onze plannen met de Publicis Groep in Nederland. Samen met Martin gaan we werken aan onze visie waarin het gebruik maken van alle nieuwe mogelijkheden van deze tijd en het combineren van merkstrategie, creativiteit en technologie centraal staan.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in