Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau richt zich op activatie promotors

Member Get Member biedt aan de hele marketingcampagne te draaien rondom het werven, inzetten en belonen van ambassadeurs
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marketingadviesbureau Social Shop gaat voortaan door het leven als Member Get Member Company; een marketingbureau dat zich volledig richt op dienstverlening die van tevreden klanten actieve ambassadeurs maken. ‘Veel bedrijven meten hun Net Promoter Score, maar doen in de praktijk geen enkele moeite om hun promotors te activeren. Dat is eeuwig zonde,’ vindt Sander Dullaart, oprichter en eigenaar van Member Get Member. Het bureau  heeft een methode ontwikkeld, waarmee het consumenten zegt te kunnen stimuleren om andere klanten te werven. Die wordt inmiddels gebruikt door klanten als T-Mobile, Menzis en HEMA Verzekeringen.

promotor
Member Get Member biedt aan de hele marketingcampagne te draaien rondom het werven, inzetten en belonen van ambassadeurs: het bedenken van een campagne, creëren van landing pages, mailingen of het distribueren van hardcopy vriendencadeaukaarten, alles om uiteindelijk met hulp van promotors nieuwe klanten te werven. ‘Met de juiste tools en incentives wordt zo’n 10 procent van je klanten een actieve promotor. En die kunnen via sociale media, e-mail en WhatsApp een stevige marketingimpact hebben. Zo boor je een heel nieuw sales- en marketingkanaal aan’, aldus Dullaart.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in