Overslaan en naar de inhoud gaan

Triggre kiest voor M²Media

Het mediabureau zet voor Triggre een leadgeneratie campagne op binnen een zeer specifieke B2B doelgroep.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Triggre is een softwareplatform waarmee slimme procesdenkers gemakkelijk zelf software kunnen maken, zonder consultants of specialisten. De campagne begint vandaag. Ceo van Triggre Mark Hulshof: &;Stel je voor dat je van Amsterdam naar New York vliegt in 8 minuten in plaats van 8 uur. Zoveel sneller kan de slimme procesdenker nu ook zijn eigen software maken. Bewezen tot wel 50 keer sneller dan programmeren en 5 keer sneller dan andere platforms. Samen met reclamebureau Doorrood en M² hebben we de campagnestrategie neergezet.&;

related partner content for mobile comes here

Robin Bach Kolling, Head of Digital bij M²: &;Om relevantie te creëren is er voor een combinatie van branded content en display gekozen, zodat de propositie goed geladen wordt en waardevolle leads geworven kunnen worden. Potentiële nieuwe klanten kunnen direct online aan de slag met Triggre om het gemak te ervaren.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in