Overslaan en naar de inhoud gaan

YouTube-ster wil Crystal Pepsi terug en dat gaat lukken

Fans op sociale media roepen om terugkeer van de doorzichtige jarennegentigcola.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De transparante cola, Crystal Pepsi genaamd, werd in 1992 gelanceerd, maar verdween na een paar jaar alweer van de markt. Tot groot verdriet van de liefhebbers.

related partner content for mobile comes here

Nu lijkt het erop dat, na aandringen van een groep loyale Crystal Pepsi-fans, PepsiCo gaat besluiten de transparante cola opnieuw op de markt te brengen.

Socialemediaster en Crystal Pepsi-fan L.A. Beast (Kevin Strahle in het dagelijkse leven) kreeg via Twitter officieel bericht van PepsiCo dat hij zich kan verheugen op iets dat het bedrijf binnenkort op de markt zal brengen.

Hij voert al een tijdje actief campagne om het drankje weer verkrijgbaar te krijgen:

nam contact op met PepsiCo. Het bedrijf wil niet precies zeggen hoe en wat, maar wel dat er iets op stapel staat.

De site meldt dat concurrent Coca-Cola vorige jaar een oud drankje, Surge, op beperkte wijze terug op de markt bracht.

Liefhebbers konden het via Amazon kopen. Ook hier was vraag van liefhebbers aanleiding voor de terugkeer van het product.

Het is nog onduidelijk of Crystal Pepsi breed in de markt wordt gezet of ook via e-commerce verkocht zal worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in