Overslaan en naar de inhoud gaan

Red Urban's Robin Pas wordt partner bij Energize

De creative director leidde de afgelopen 3,5 jaar de creatieve vloer bij Red Urban.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

begint op 1 juli en neemt de functie over van , die tijdelijk verantwoordelijk was voor de creatieve leiding van Energize.

related partner content for mobile comes here

Bij Red Urban maakte Pas prijswinnende campagnes voor KPN, Hi, Nationale-Nederlanden, ABN Amro, TNT en Pepsico.

Eerder werkte hij bij RAPP en EuroRSCG 4D (tegenwoordig Havas).

Dit zegt Pas over zijn overstap: ‘Ik zie al een tijdje dat klanten een bepaalde mate van flexibiliteit en slimmigheid zoeken bij hun bureau. Of het nu gaat om consultancy, strategie, creatie of (social) contentcreatie, je wil als opdrachtgever niet iets over de muur gooien bij je bureau en afwachten. Je wil juist graag samen mooie dingen maken. Ik merk dat Energize dezelfde drive heeft. Daarnaast en misschien wel het belangrijkste is de klik met Klaas Weima en Jack Gnodde. Ik heb veel zin om met deze mannen aan de slag te gaan.’

Oprichter en managing director Weima: ‘Ik verheug me er op om samen met Robin Energize naar de volgende fase te brengen. We bestaan dit jaar tien jaar en zijn nog steeds volop in ontwikkeling. Robin heeft de afgelopen jaren bewezen meester te zijn in het maken van slimme, geïntegreerde campagnes die verdiende aandacht opleveren. Na de recente winst van een aantal mooie accounts is de timing van zijn komst perfect.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in