Overslaan en naar de inhoud gaan

10 redenen waarom Heineken misschien wel het beste merk is op social media

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Heineken zijn maar liefst vier inzendingen genomineerd voor de Beste Social Media Awards. Kijk dus niet raar op als het biermerk straks met een Award voor het Beste Merk naar huis gaat. Heineken weet regelmatig razendsnel in te haken en claimt als geen ander sportevenementen. Door de smaakvol vormgegeven posts, vaak met video, ziet alles er nog prachtig uit ook.

related partner content for mobile comes here

1. Tijdens de Olympische Spelen haakte Heineken in op het Nederlandse succes.

 

2. En ook tijdens het WK claimde Heineken de oranjekoorts. Hun was populair.

 

3. 3. Heineken haakt niet alleen in op alle grote evenementen, maar ook op ‘kleinere’ gebeurtenissen die het land bezig houden zoals The Dress en Bendgate.

 

 

4. Daarnaast post het biermerk mooie visuele posts.

 

5. Heineken reageerde slim op deze inhaker van Bavaria.

 

6. En dan zijn er nog de filmpjes waarom Heineken zo bekend staat, zoals deze over Koningsdag. 

 7. En deze samenvatting van 2014.

8. Naast Amsterdam hebben ze ook een zwak voor Rotterdam.

9. En Heineken pakte uit op Valentijnsdag.

10. Intussen blijven ze ook nog doen waar ze zo goed in zijn: bier verkopen. 

 

 

Over De Beste Social Media

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Dirkje Schobben.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in