Overslaan en naar de inhoud gaan

Oculus rift ondergaat redesign

Verschillende designteams aan de slag met Oculus Rift development kits
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Oculus, opgericht in 2012 en vorig jaar voor 2 miljard euro overgenomen door Facebook, heeft voor zijn introductie op de consumentenmerkt nog even zijn visuele identiteit aangepast. De aanpassing is uitgewerkt door een in-house Oculus and Facebook team, zo schrijft Design Week.

related partner content for mobile comes here

De Oculus Rift virtual reality headset is bestelbaar vanaf dit jaar en zal naar verwachting begin 2016 aan consumenten worden geleverd. Tot op heden konden alleen ontwikkelaars beschikken over een OR. De headset zelf heeft ook een redesign ondergaan. Oculus beloof een highly-refined industrial design, maar wellicht belangrijker: een betere ergonomische fit én een beter tracking system waardoor het apparaat zowel staand als zittend een betere gebruikservaring moet bieden. Sinds de Oculus Rift development kits beschikbaar zijn wordt door verschillende designteams gewerkt aan projecten op het platform.

(oud logo)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in