Thalys verfrist merkidentiteit met nieuwe campagne
Met de nieuwe campagne brengt Thalys een ode aan zijn Europese bestemmingen. Volgens het merk willen reizigers die voor de sneltrein kiezen, steden ontdekken en zijn ze nieuwsgierig om de nieuwste hotspots te bezoeken. De slogan ‘Van harte welkom’ blijft de overkoepelende paraplu, maar de verschillende bestemmingen krijgen een grotere rol.
Px187MjAzMDIxOC0yLTc1NzMwODU0MA.jpg
Volgens Patricia Baars, corporate communication manager bij Thalys, heeft het merk topbestemmingen in zijn DNA. ‘We willen reizigers inspireren “onze” steden te bezoeken. Dat deden we al met de content op onze site, maar met de vernieuwde merkidentiteit maken we het ook voor de buitenwacht beter zichtbaar.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaBaars: 'Daarnaast appelleren we met deze campagne aan de moderne “stedentripper”, die graag nieuwe ervaringen opdoet en cultuur en fashion wil opsnuiven in Europese steden.’ Thalys gaat zich in de toekomst meer richten op contentmarketing, door online content intensiever te gebruiken bij campagnes.
Px187MjAzMDIxOC0zLTQyNzQxNjc0NQ.jpg
Credits
Bureau: ROSAPARK
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid