Overslaan en naar de inhoud gaan

Thalys verfrist merkidentiteit met nieuwe campagne

De 'stedentripper' wil zich moderner, steviger en iets brutaler presenteren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de nieuwe campagne brengt een ode aan zijn Europese bestemmingen. Volgens het merk willen reizigers die voor de sneltrein kiezen, steden ontdekken en zijn ze nieuwsgierig om de nieuwste hotspots te bezoeken. De slogan ‘Van harte welkom’ blijft de overkoepelende paraplu, maar de verschillende bestemmingen krijgen een grotere rol.

related partner content for mobile comes here


Volgens Patricia Baars, corporate communication manager bij Thalys, heeft het merk topbestemmingen in zijn DNA. ‘We willen reizigers inspireren “onze” steden te bezoeken. Dat deden we al met de content op onze site, maar met de vernieuwde merkidentiteit maken we het ook voor de buitenwacht beter zichtbaar.&;

Baars: &;Daarnaast appelleren we met deze campagne aan de moderne “stedentripper”, die graag nieuwe ervaringen opdoet en cultuur en fashion wil opsnuiven in Europese steden.’ Thalys gaat zich in de toekomst meer richten op contentmarketing, door online content intensiever te gebruiken bij campagnes.

Credits
Bureau: ROSAPARK

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in