Overslaan en naar de inhoud gaan

Starcom werkte weer 24 uur door

Het Mediabureau van het Jaar beleefde afgelopen week van donderdag op vrijdag de tweede editie van 24HOURS@STARCOM.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorig jaar hebben de medewerkers in de eerste editie 24 uur doorgewerkt om het 24/7 always-on effect te ervaren. Dit jaar was er wederom een werkdag van 24 uur, met de dagelijkse service-uren, creatieve groepssessies en workshops. Maar dit jaar koppelde Starcom het event ook aan een specifiek goed doel. 

Voor de non-profitorganisatie werd een communicatieconcept en mediastrategie op ontwikkeld. Deze organisatie zet jongeren in voor vrijwilligerswerk op (dance-)festivals en andere events. Starcom gaat de invulling van de campagne met behulp van mediapartners verder invullen. De partners van Starcom zijn: BrandDeli, De Persgroep, Wayne, Parker & Kent, Exterion en Microsoft.

 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in