Overslaan en naar de inhoud gaan

'Bitter Kas lekker vinden of niet is geen keuze'

De boodschap van de nieuwe campagne van het bittere drankje: 'Wees niet verbaasd als je Bitter Kas opeens lekker vindt'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bitter Kas, een rood en bitter drankje van PepsiCo, heeft een nieuw imago en verpakking. &Rosàs is verantwoordelijk voor de ‘Sobre Gustos&; (over smaak) campagne. De campagne focust op de manier waarop onze smaakpupillen veranderen door de jaren heen en nodigt mensen uit om Bitter Kas te proberen. De campagne wordt versterkt met de tekst: &;Bitter Kas. From 1966 until you like it.&;

related partner content for mobile comes here

Het drankje wordt dit jaar geschonken in bars en op terrassen in Spanje. Het kan geserveerd worden met ijs, sinaasappel of een olijf en kan gemixt worden met bijvoorbeeld gin, vodka of rum.

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in