'Bitter Kas lekker vinden of niet is geen keuze'
De boodschap van de nieuwe campagne van het bittere drankje: 'Wees niet verbaasd als je Bitter Kas opeens lekker vindt'.
Bitter Kas, een rood en bitter drankje van PepsiCo, heeft een nieuw imago en verpakking. &Rosàs is verantwoordelijk voor de ‘Sobre Gustos' (over smaak) campagne. De campagne focust op de manier waarop onze smaakpupillen veranderen door de jaren heen en nodigt mensen uit om Bitter Kas te proberen. De campagne wordt versterkt met de tekst: 'Bitter Kas. From 1966 until you like it.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het drankje wordt dit jaar geschonken in bars en op terrassen in Spanje. Het kan geserveerd worden met ijs, sinaasappel of een olijf en kan gemixt worden met bijvoorbeeld gin, vodka of rum.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid