Pepsico is de nieuwe sponsor van de Champions League


Het nieuwe partnerschap moet de ‘langdurige passie van het voedingsmiddelen- en drankenbedrijf voor de voetbalsport’ onderstrepen.
PepsiCo's overeenkomst met de UEFA Champions League zal officieel van start gaan op 1 juli, voorafgaand aan de start van het seizoen 2015/2016.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Flagship’-merken als Lay's, Gatorade en Pepsi MAX zullen dienen als leidende merken voor het toernooi, maar Doritos, Lipton en 7UP doen ook mee.
'Ervaring op entertainmentgebied'
Guy-Laurent Epstein, UEFA Events SA marketing director zegt over de samenwerking: ‘We kijken er naar uit om nauw samen te werken om fans over de hele wereld te engageren met innovatieve marketingactivaties, waarbij we ook profiteren van PepsiCo’s ervaring op entertainmentgebied om het UEFA Champions League-merk verder uit te bouwen.’
PepsiCo werkt al samen met sportbonden als de Amerikaanse National Basketball Association (NBA), National Football League (NFL), National Hockey League (NHL) en Major League Baseball (MLB), de Indian Premier League en de International Cricket Council.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid