Overslaan en naar de inhoud gaan

Pepsico is de nieuwe sponsor van de Champions League

Lay’s, Gatorade, Pepsi MAX en 7UP zitten in het sponsorprogamma.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuwe partnerschap moet de ‘langdurige passie van het voedingsmiddelen- en drankenbedrijf voor de voetbalsport’ onderstrepen.

related partner content for mobile comes here

PepsiCo&;s overeenkomst met de UEFA Champions League zal officieel van start gaan op 1 juli, voorafgaand aan de start van het seizoen 2015/2016.

‘Flagship’-merken als Lay&;s, Gatorade en Pepsi MAX zullen dienen als leidende merken voor het toernooi, maar Doritos, Lipton en 7UP doen ook mee.

&;Ervaring op entertainmentgebied&;

Guy-Laurent Epstein, UEFA Events SA marketing director zegt over de samenwerking: ‘We kijken er naar uit om nauw samen te werken om fans over de hele wereld te engageren met innovatieve marketingactivaties, waarbij we ook profiteren van PepsiCo’s ervaring op entertainmentgebied om het UEFA Champions League-merk verder uit te bouwen.’

PepsiCo werkt al samen met sportbonden als de Amerikaanse National Basketball Association (NBA), National Football League (NFL), National Hockey League (NHL) en Major League Baseball (MLB), de Indian Premier League en de International Cricket Council.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in