
Burberry opent een café in zijn flagshipstore in Regent Street, één van de belangrijkste winkelstraten in het centrum van Londen. Het café heet Thomas's en is vernoemd naar de oprichter van het merk, Thomas Burberry.
De opening van het café is onderdeel van de vernieuwing van de winkel. Het café is de hele dag open en serveert typisch Engelse hapjes, drankjes en gerechten, waaronder thee, kreeft en 'chips' en seizoensproducten. Het café zal - net als het kledingmerk - lokale producten, winkels en talenten promoten.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPIn de vernieuwde winkel is ook een speciale afdeling te vinden voor cadeaus.
Burberry is niet het eerste modehuis dat een café opent, eerder openden Ralph Lauren en Maison Kitsuné (New York) in-house eetgelegenheden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee