Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne Florius Hypotheken: 'Dit is de tijd van flexibel'

Reclamebureau XXS tekent voor vervolg van Florius op 'Florius laat vaste ideeën los'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorig jaar maart lanceerde Florius ;Florius laat vaste ideeën los&;, gemaakt door reclamebureau XXS. Nu tekent XXS voor &;Dit is de tijd van flexibel&;.

related partner content for mobile comes here

Het reclamebureau vat de campagne als volgt samen: &;Als er één ding vaststaat, dan is het dat alles voortdurend verandert. De wereld om je heen verandert. Je werkgever gaat failliet, de huizenmarkt trekt aan, de rente stijgt en daalt. Bovendien verander je zelf. Je begint voor jezelf, je begint een gezin. Het leven loopt vaak anders dan de plannen die je maakt. Daarom gelooft Florius in hypotheken die met je meebewegen.&;

Het doel van de nieuwe commercial van Florius is om te laten zien dat &;vast&; niet meer van deze tijd is. En dat Florius er ook is voor ZZP’ers.
XXS: &;Hoe? Dat krijg je uitgelegd op of bij de onafhankelijke hypotheekadviseur.&;

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
- Bureau: XXS
- Opdrachtgever: Florius, Miriam Nestra en Noortje Krakers
- Creatie: Saskia Meijer & René Verhagen
- Account: Daniël Kok
- Productie maatschappij: XXS
- Regie: Dries Meinema
- D.O.P.: Casper Brink
- Producer: Daphne Story
- Production manager/editing: Loviisa Mellin
- Styling & wardrobe: Suuz Bisschops
- Logo-animatie: Calango, Jeroen Krielaars
- Online: The Compound
- Muziek: Lucky Fonz III "All My Days"
- Geluidsnabewerking: Peter Horwitz (XXS)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in