Overslaan en naar de inhoud gaan

Joris van Zoelen (MEC): 'Ook seniors kunnen young talents nomineren'

Tot en met 3 maart kunnen marketingtalenten zich opgeven voor de Dutch Marketing Talent 2015.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samen met het NIMA en de AdfoGroep organiseert Het Marketing Executive Center (MEC) dit jaar voor het eerst een verkiezing voor de Van Zoelen – voorzitter MEC – is enthousiast over het aantal en de kwaliteit van de inschrijvingen. &;Jonge marketeers nemen écht de tijd om hun verhaal te doen op basis van de juryvragen. We zien mooie cases, vaak ook onderbouwd met cijfers. Dat is heel leuk beoordelen.&;
 
Van Zoelen: ‘De jury is inmiddels begonnen met het lezen en beoordelen van de cases. Er zijn er nu ruim dertig binnen en aan de eerste zien we al dat de inhoud regeert. In een tijd waarin we voornamelijk communiceren met maximaal 140 tekens, zijn talenten toch eager genoeg om kwalitatief hoogstaande cases uit te werken.’
 
Ook als je nog niet zo zeker bent van je zaak, kan het toch raadzaam zijn om je case op te sturen. Naast een Dutch Marketing Talent of the Year, kiest de jury zo&;n tien rookies die kans maken op een jaar begeleiding van een bekende CMO uit een andere branche. Zij maken dan eventueel volgend jaar kans op de titel.
 
Van Zoelen: ‘Het leuke is dat we ook steeds meer inzendingen krijgen van ervaren professionals die talenten uit hun bedrijf tippen bij ons. Mocht je dus zo&;n talent rond hebben lopen in je bedrijf, wacht dan niet te lang en geef hem of haar op.&;
 
kun je doen door een e-mail te sturen naar mec@mec.nl met daarin de naam, het e-mailadres en de telefoonnummer van het talent.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in