Lidl wil van goedkope imago af en start themacampagne
Lidl start in Duitsland met een 'kwaliteitsoffensief', omdat het afwil van zijn goedkope imago. Dat meldt de Duitse vaktitel Werben und Verkaufen. De campagne is vervaardigd door Lidl's vaste bureau Freunde des Hauses.
Onder andere buitenreclame, point-of-sale materiaal en een klantenmagazine moeten boodschappers leiden naar het nieuwe online platform dat de super in Duitsland heeft neergezet.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaHoofdmoot van de campagne wordt gevormd door een thematische commercial 'Woran erkennt man eigentlich, was gut ist?' die gesneden is in een versie van 89 seconden en in twee 45 secondenversies.
Of de campagne ook een doorvertaling krijgt in Nederland, is nog niet bekend.
In november vorig jaar begon in Nederland een Lidl-campagne van de hand van het toen pas door Lidl aangestelde Etcetera.
89 secondenversie:
Lidl Qualitätskampagne 89-Sekünder
45 secondenversie I:
Lidl Qualitätskampagne Teaser 45-Sekünder Paar
45 secondenversie II:
Lidl Qualitätskampagne Teaser 45-Sekünder
Lees hier de rondvraag die Adformatie hield onder vier Nederlandse reclamestrategen over de merk-upgrade van Lidl in Duitsland.
Bron: Werben und Verkaufen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid