Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl wil van goedkope imago af en start themacampagne

Duitsland: De pay-off van de campagne die Lidl in Duitsland start, luidt: 'Waaraan herken je eigenlijk wat goed is?'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lidl start in Duitsland met een &;kwaliteitsoffensief&;, omdat het afwil van zijn goedkope imago. Dat meldt de Duitse vaktitel Werben und Verkaufen. De campagne is vervaardigd door Lidl&;s vaste bureau .

related partner content for mobile comes here

Onder andere buitenreclame, point-of-sale materiaal en een klantenmagazine moeten boodschappers leiden naar dat de super in Duitsland heeft neergezet.

Hoofdmoot van de campagne wordt gevormd door een thematische commercial &;Woran erkennt man eigentlich, was gut ist?&; die gesneden is in een versie van 89 seconden en in twee 45 secondenversies.

Of de campagne ook een doorvertaling krijgt in Nederland, is nog niet bekend.

In november vorig jaar begon in Nederland een van de hand van het toen pas door Lidl aangestelde Etcetera. 

 

89 secondenversie:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

45 secondenversie I:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

45 secondenversie II:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Lees de rondvraag die Adformatie hield onder vier Nederlandse reclamestrategen over de merk-upgrade van Lidl in Duitsland.

Bron: Werben und Verkaufen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in