Overslaan en naar de inhoud gaan

Nomineer nu het Dutch Marketing Talent of The Year

Jonge talenten maken kans op de titel en op een jaar lang begeleiding van een ervaren CMO.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Marketing Executive Center (MEC) organiseert samen met het NIMA en de AdfoGroep de Dutch Marketing Awards met dit jaar voor het eerst de verkiezing van Dutch Marketing Talent of the Year. 

related partner content for mobile comes here

Alle genomineerde young marketeers maken niet alleen kans op de titel Dutch Marketing Talent 2015, maar kunnen ook als één van de tien young rookies een jaar lang begeleid worden door een ervaren CMO. Deze jonge talenten krijgen daarbij de kans om in Tijdschrift voor Marketing en op MarketingOnline te publiceren over hun ervaringen en resultaten.

Iedereen kan een jong talent nomineren uit het vakgebied, waarna de genomineerden een compacte vragenlijst ontvangen. De jury bestaande uit Jos Haastrecht (DSM), Johan van der Zanden (ING), Erik Hoogenhout (VanDoorne) en Marc Lamers (Wageningen UR)  beoordeelt de ingezonden vragen en kiest vervolgens het Dutch Marketing Talent 2015 en de tien rookies die opgaan voor de titel in 2016 kiest. 

Jong talent kan tot 28 februari worden genomineerd door een e-mail te sturen naar mec@mec.nl met daarin de naam, het e-mailadres en het telefoonnummer van het talent. 

De jurycriteria
De young professional...
- is actief (in dienst) in het merk-, marketing- en communicatiedomein;
- is niet ouder dan 30 jaar;
- zet op een vernieuwende en succesvolle manier oude én nieuwe marketinginstrumenten in;
- heeft aantoonbaar succes (intern en/of extern) wat concreet te maken is in cijfers of onderzoek;
- heeft een eigen visie op de toekomst van marketing;
- is actief in het delen van visie en kennis en kan uitgroeien tot een ambassadeur voor het vak.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in