Overslaan en naar de inhoud gaan

Conimex kiest voor Alfred

Reclamebureau Selmore verliest het account aan Alfred International.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever heeft Alfred gekozen als het nieuwe reclamebureau voor Conimex. In een reactie aan Adformatie, licht Unilever de keuze voor Alfred toe: &;Na jarenlange samenwerking met het oude bureau, zijn we in gesprek gegaan met een aantal bureaus die met ons konden meedenken over een nieuwe richting voor het merk Conimex. We kijken er naar uit om samen met Alfred deze koers verder vorm te geven.&; De eerste uitingen zijn vanaf medio juli zichtbaar.

related partner content for mobile comes here

De hoofdpersoon in , is het Indonesische meisje &;uit het logo&;.

 

 

 

 

In het kader van het 80-jarig bestaan maakte Selmore voor Conimex in 2012 onder meer deze commercial:

Deze commercial - &;Lekker snel&; &; is uit 2013:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in