Blinde skateboarder boegbeeld campagne tegen sportblessures
VeiligheidNL en Perry zijn het jaar gestart met de lancering van de gezamenlijke campagne ‘Be Brave, Be Safe’, die moet bijdragen aan…
Jaarlijks worden 3,7 miljoen sportblessures opgelopen, waarvan er 1,5 miljoen medisch worden behandeld.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Om het aantal blessures en ongevallen terug te dringen zijn VeiligheidNL en Perry deze campagne gestart. In de campagne wordt het belang benadrukt van protectie- en reflectiematerialen, die worden verkocht door sportretailer Perry. Boegbeeld van de campagne is de blinde skateborder Tommy Carroll. Hij laat zien dat je door het dragen van de juiste protectie- en reflectiematerialen blessures kunt voorkomen en je grenzen kunt verleggen op een verantwoorde manier.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaGedurende het hele jaar worden alle ‘grote’ sporten, gekoppeld aan het seizoen, in de schijnwerpers gezet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid