Blinde skateboarder boegbeeld campagne tegen sportblessures
VeiligheidNL en Perry zijn het jaar gestart met de lancering van de gezamenlijke campagne ‘Be Brave, Be Safe’, die moet bijdragen aan…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Jaarlijks worden 3,7 miljoen sportblessures opgelopen, waarvan er 1,5 miljoen medisch worden behandeld.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Om het aantal blessures en ongevallen terug te dringen zijn VeiligheidNL en Perry deze campagne gestart. In de campagne wordt het belang benadrukt van protectie- en reflectiematerialen, die worden verkocht door sportretailer Perry. Boegbeeld van de campagne is de blinde skateborder Tommy Carroll. Hij laat zien dat je door het dragen van de juiste protectie- en reflectiematerialen blessures kunt voorkomen en je grenzen kunt verleggen op een verantwoorde manier.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGedurende het hele jaar worden alle ‘grote’ sporten, gekoppeld aan het seizoen, in de schijnwerpers gezet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid