Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Snack a Jacks van start

Vandaag wordt de nieuwe door Being There gemaakte campagne van Snack a Jacks gelanceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorig jaar startte Snack a Jacks de Moet je ‘ns proeven!-campagne. Er zijn vijf verschillende smaken op de markt. In de commercials zijn verschillende, zeer specifieke proefpersonen met een betrouwbaar onderzoeksresultaat komen voor hun 'soort mensen'. En wie zichzelf niet herkent in de verschillende testpanels, heeft de mogelijkheid om op een speciale facebook-actiepagina er alsnog achter te komen. Door zelf proefpersoon te worden.

related partner content for mobile comes here

Credits:
Bureau: Being There
Creatie: Wilbert Leering, Pieter Scheltema
Strategie: Robrecht Stoekenbroek
Account: Lonneke Grotenhuis
Productie maatschappij : First on Mars
Regisseur: Herman Poppelaars
Producer: Erika Vocking
D.O.P: Mick van Rossum
Geluid: Haai Faai Deluxe
Offline edit: Job te Veldhuis, De Grot
Online & Kleurcorrectie: De Grot
Online concept: Being There
Illustraties: Daniel Gravemaker
Online techniek: Yes2web
Verantwoordelijk bij Snack a Jacks: Corinne Soyeur, Tjalke Bredenoord, Thomas Spronk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in