38 miljoen klanten, één database
17 merken, 27 miljoen individuele klanten en 11 miljoen klanthuishoudens leverden TUI Travel UK enorme hoeveelheden moeilijk toegankelijke…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De reisorganisatie zag door de bomen het bos niet meer en schakelde Celerity in, de databasearm van drukker Howard Hunt, om alle data samen te brengen in één single-view-database.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met de nieuwe database daalden TUI’s operationele kosten in één jaar tijd met ruim 2 miljoen pond. ‘We hebben veel beter zicht op consumentengedrag, waardoor we communicatie met klanten optimaal kunnen targeten en personaliseren’, aldus TUI’s marketingdatabasemanager Bertrand Labays. TUI-campagnes hebben nu een hogere ROI, tot maar liefst 5:1.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Marketing Direct
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid