7UP brengt 3d-schermen op de winkelvloer
Met andere woorden; de beelden uit het scherm komen niet alleen op je af, maar het lijkt ook nog eens alsof je zelf met je hand het scherm in kan, aldus Vrumona.
Voor Citrus Splash is een 3d-filmpje gemaakt waarin 7UP-icoon Fido Dido de voordelen van Citrus Splash toont.
7UP Citrus Splash richt zich vooral op jongeren van 12 tot 18 jaar. Een grote rol is weggelegd voor Fido Dido, die, zoals uit onderzoek blijkt, door de doelgroep nog steeds wordt gewaardeerd. Naast ondersteuning op de winkelvloer zal Citrus Splash ook op televisie ondersteund worden.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDaarnaast wordt gesampled op stranden, vakantielocaties, pretparken, zomerevents, winkelcentra en meer. De nieuwe website in Fido Dido-style zal ook worden gepromoot. Tot slot is 7UP partner geworden van FRIS, de organisator achter de alcoholvrije FRIS-feesten voor jongeren van 12 tot 15 jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid