Overslaan en naar de inhoud gaan

Dresmé in voorjaar weg bij Tequila/Direct Company

Managing director Peter Dresmé zal TequilaDirect Company in het voorjaar van 2005 verlaten. Dresmé trad begin vorig jaar aan. Zijn taak…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dresmé over zijn besluit: ‘Met de groepsdirectie van TBWA heb ik begin vorig jaar afgesproken me voor een of twee jaar aan de groep te verbinden. Om aan het eind van 2004 te beoordelen of we de doelstellingen gehaald hadden. Die doelstellingen zijn gerealiseerd. We hebben een gezonde groei doorgemaakt en de vooruitzichten voor 2005 zijn gunstig.’
Dresmé is tot het inzicht gekomen dat hij ’na bijna 25 jaar reclame behoefte heeft aan rust en tijd voor zichzelf’. Hij zegt dat Tequila een zakelijk leider nodig heeft ‘die zich voor de volle 100 procent geeft om de ingezette lijn te continueren’.

related partner content for mobile comes here

Totdat er duidelijkheid is over zijn opvolging, blijft Dresmé actief bij het bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in