RTL4 marktleider in kerstweek


Opgeteld met het aandeel van Nederland 3 (6,9) kwamen de publieke zenders uit op 33,7 procent. De zenders van RTL Nederland scoorden samen 23,2. RTL5 had een aandeel van 4,7, Yorin 4,3. De SBS-zenders hadden samen 17,4: SBS6 9,6, Net5 5,2 en Veronica 2,6.
Best bekeken programma in week 52 was gisteravond Postcodeloterij Miljoenenjacht met 2,5 miljoen kijkers. Tweede was het Journaal van 20.00 uur van gisteravond met 2,4 miljoen, gevolgd door GTST dinsdagavond met 2 miljoen kijkers, All you need is love kerstspecial met 1,9 miljoen en Hart van Nederland dinsdag met eveneens 1,9 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe uitvaartplechtigheid van André Hazes in de Arena was met 5.046.000 mensen voor de buis het afgelopen jaar het best bekeken niet-voetbal programma.
Bron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid