“Jeugdwerkloosheid” naar ACA/JES en ComBat


Aan de keuze voor deze omvangrijke campagne gingen een niet-openbare inschrijving en een pitch vooraf. Aan de competitie namen ook Publicis, L’Eau, Greenwood Varrossieau en Winkelman & van Hessen deel.
De jeugdwerkloosheid is in de afgelopen jaren sterk gestegen. Daarom hebben de ministeries van Sociale Zaken & Werkgelegenheid (SZW) en Onderwijs, Cultuur & Wetenschap (OCW) de Taskforce Jeugdwerkloosheid opgericht. De Taskforce Jeugdwerkloosheid wil samen met werkgevers, intermediairs, opleiders en gemeenten de jeugdwerkloosheid terugdringen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSACA/JES en ComBat hebben gezamenlijk een communicatiestrategie ontwikkeld, waarbij ComBat zich specifiek op jongeren richt. Tot de in te zetten middelen behoren radiocommercials, outdoor, advertenties in dagbladen en tijdschriften, actiedagen en events, direct mail en internet. De bureaus hebben een gemeenschappelijk accountteam samengesteld en ook op creatief gebied wordt nauw samengewerkt. De combinatie ACA/JES en ComBat dingt momenteel ook mee naar het account Koninklijke Marine, waarover in januari 2005 een beslissing valt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid