Overslaan en naar de inhoud gaan

“Jeugdwerkloosheid” naar ACA/JES en ComBat

De Taskforce Jeugdwerkloosheid heeft ACA/JES Communicatie en ComBat gekozen voor de communicatie rond het thema jeugdwerkloosheid en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan de keuze voor deze omvangrijke campagne gingen een niet-openbare inschrijving en een pitch vooraf. Aan de competitie namen ook Publicis, L’Eau, Greenwood Varrossieau en Winkelman & van Hessen deel.

related partner content for mobile comes here

De jeugdwerkloosheid is in de afgelopen jaren sterk gestegen. Daarom hebben de ministeries van Sociale Zaken & Werkgelegenheid (SZW) en Onderwijs, Cultuur & Wetenschap (OCW) de Taskforce Jeugdwerkloosheid opgericht. De Taskforce Jeugdwerkloosheid wil samen met werkgevers, intermediairs, opleiders en gemeenten de jeugdwerkloosheid terugdringen.

ACA/JES en ComBat hebben gezamenlijk een communicatiestrategie ontwikkeld, waarbij ComBat zich specifiek op jongeren richt. Tot de in te zetten middelen behoren radiocommercials, outdoor, advertenties in dagbladen en tijdschriften, actiedagen en events, direct mail en internet. De bureaus hebben een gemeenschappelijk accountteam samengesteld en ook op creatief gebied wordt nauw samengewerkt. De combinatie ACA/JES en ComBat dingt momenteel ook mee naar het account Koninklijke Marine, waarover in januari 2005 een beslissing valt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in