Overslaan en naar de inhoud gaan

Kus meest gezocht op Chinese zoekmachine

Het meest gezochte keyword van vorige week op de populaire Chinese zoekmachine Baidu.com was het Chinese karakter voor kus, gevolgd door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Baidu.com is ‘s werelds grootste zoekmachine voor Chinese karakters. De zoekmachine heeft een ‘how to’ functie op de site, waar men in de week van 6 tot 12 december dus heel vaak het woord ‘kus’ invulde. In totaal wel 78.900 keer. Het tweede meest populaire woord was contraceptie. De onderzoekers zijn niet verbaasd over de uitslag, aangezien 60,1 procent van alle Chinese internetters single is, en veelal tussen de 18 en 24 jaar oud, aldus het Chinese Internet Network Informatie Centrum (CNNIC).

related partner content for mobile comes here

Chinese autoreiten erkennen de behoefte aan meer informatie over sex en startten daarom in de tweede helft van 2004 een nationale HIV/AIDS voorlichtingscampagne, die niet alleen waarschuwt voor de gevaren van AIDS, maar ook betere sexuele voorlichting op scholen propageert.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in